Page 2 of 2

Loss of Radiator coolant resolved

Posted: Fri Aug 12, 2016 4:43 pm
by Bigwill
OK so this is the outcome.....Further to my earlier post re "Radiator antifreeze verloor

The one positive thing about the whole affair is that I now have some 20 kg of scrap aluminium to sell to a scrap metal dealer. Yes that is the weight of a 3.2 cylinder head.
Everything now falls into place and makes perfect sense. That is: If you loose coolant and there are no obvious leaks, the stuff is flying through the exhaust. In my case a TINY horizontal crack of about 3 mm long developed inside the injector porthole below the o-ring and above the tapered narrowing of the port at the bottom towards the combustion chamber. I. Suspect the water chamber comes too close to this port and under certain conditions it may collapse. Slvertons tests could not pick this up.
Apparently this problem is not an uncommon one on these cars. If you suspect a similar issue you may be able to confirm this by pulling the injectors one at a time and look for white coolant deposits. In my case the corresponding glow plug also had the white coolant deposit. Fortunately my regular monitoring of the heat gauge prevented bottom end damage due to overheating so the bill was only R30.3K.

Re: Radiator antifreeze verloor

Posted: Mon May 08, 2017 4:59 pm
by Luiperd
Goeiedag aan die wat nog hier lees.

Dit is nou 'n geruime tyd wat ek nie regtig iets gedoen het aan die probleem dat ek water verloor op my voertuig nie, ek het maar net altyd seker gemaak dat daar water is en gereeld gekyk, ook die tempratuur meter dopgehou wat nooit regtig enige snaakse dinge gedoen het nie, behalwe teen 'n bergpas op met my boot agter dan het hy so efens gelig, niks wat mens bekommerd sou maak nie.

Ek het 'n toets gedoen en nog 'n bottel aan die radiator resevoir oorvloei pyp gekoppel om my vermoede 'n beslissing te gee, hoe dit ookal gebeur, my antifreez het in die tweede bottel op geeindig... maar nie alles nie, en ook nie elke keer nie.

Genoeg is genoeg en ek stuur toe nou maar my voertuig sodat die fout gesoek kan word.

Wel hoe sal ons nou sê, moes ek maar net vroeër geluister het? Die head is gekraak, nie groot nie, maar genoeg vir die simptome, en dit word nie met 'n gewone druktoets opgetel nie.

Ek het nou 'n ander head in die hande gekry en wag vir hom om afgelaai te word. Ek sien uit om my voertuig weer bietjie bos toe te van.