Radiator antifreeze verloor
Posted: Sun Jul 03, 2016 10:23 pm
Goeie naand
Ek weet daar is al baie oor hierdie topic gepraat, maar sal dit waardeur as julle my kan help met raad.
Ek het 'n rukkie gelede vir my 'n Pajero 2005 Gen 3 gekoop met 255000km op, hier van so 259000km af het ek begin agterkom dat hy water gebruik, eers uit die radiator, en daarna uit die kannetjie en nie uit die radiator nie.
daar was nooit water onder die voertuig nie, so dit was nie 'n eksterne lek nie. Ek het hom gevat dat hulle hom moet druk toets maar hulle kon niks kry nie. (Die toets is gedoen waar ons al ons besigheids voertuie altyd diens by 'n privaat werktuigkundige.) Die head was nooit afgehaal vir die toets nie.
Net na ek die voertuig gekoop het het ek gemerk dat sy tempratuur altyd baie laag was, ek het vermoed dat die termostaat foutief was en het dit laat vervang, net om te vind dat daar nie eers 'n termostaat was nie, net 'n "blank off plug". So ons het die termostaat net in gesit. Ek het ook die voertuig laat Dyno om te vind dat hy baie overfuel, die is ook dadelik reg gestel, dit is alles gedoen in die eerste 2000km nadat ek hom gekoop het.
Ons kom nou terug van ons vakansie af en omdat ek weet van die water gebruik het ek dit heeltyd mooi probeer dop hou. Oppad op vakansie het ons 1400km aanmekaar gery, langs die pad het ek na die water in die kannetjie gekyk (omdat ons aan mekaar gery het het ek nie die radiator oop gemaak nie) en die kannetjie was baie ver oorvol. Die oggend na ons by ons bestemming aangekom het het ek in die radiator gekyk, hy het omtrend 1.5 liter water gevat om vol te word, maar die kannetjie was nog steeds oorvol.
Tydens ons vakansie het ons nooit lang tye gery nie en die water vlak het nooit verander nie.
Ons terug rit was in twee gedeel, eerste deel was 550km, die oggend na ons eerste gedeelte moes ek weer so 1 liter ingooi. Ons tweede gedeelte was 880km tot by ons huis, net toe ek in die garage intrek merk ek dat die tempratuur so by 3/4 is, ek het die voertuig onmidelik afgesluit, toe ek die sleepwa afhak merk ek dat die linker moderskerm nat is, en dit ruik na antifreeze. Ek het na die kannetjie gaan kyk omdat die voertuig nog warm was, en daar was niks antifreeze meer in die kannetjie nie. Ek het ook nou in die radiator gekyk en kan niks antifreeze sien nie, ek sal hom bietjie later opvul om te sien hoeveel hy nodig het om vol te word.
Ek het 'n nommer van Freek in Rietfontein gekry op 'n vorige Topic van 2009, ek sal hom in die oggend probeer kontak.
Na wat ek alles al kon lees vemoed ek die head is gekraak, die voertuig staan nou op 263000km.
As iemand vir my meer raad en advies het sal ek graag daarna luister.
Groete
Marinus
Ek weet daar is al baie oor hierdie topic gepraat, maar sal dit waardeur as julle my kan help met raad.
Ek het 'n rukkie gelede vir my 'n Pajero 2005 Gen 3 gekoop met 255000km op, hier van so 259000km af het ek begin agterkom dat hy water gebruik, eers uit die radiator, en daarna uit die kannetjie en nie uit die radiator nie.
daar was nooit water onder die voertuig nie, so dit was nie 'n eksterne lek nie. Ek het hom gevat dat hulle hom moet druk toets maar hulle kon niks kry nie. (Die toets is gedoen waar ons al ons besigheids voertuie altyd diens by 'n privaat werktuigkundige.) Die head was nooit afgehaal vir die toets nie.
Net na ek die voertuig gekoop het het ek gemerk dat sy tempratuur altyd baie laag was, ek het vermoed dat die termostaat foutief was en het dit laat vervang, net om te vind dat daar nie eers 'n termostaat was nie, net 'n "blank off plug". So ons het die termostaat net in gesit. Ek het ook die voertuig laat Dyno om te vind dat hy baie overfuel, die is ook dadelik reg gestel, dit is alles gedoen in die eerste 2000km nadat ek hom gekoop het.
Ons kom nou terug van ons vakansie af en omdat ek weet van die water gebruik het ek dit heeltyd mooi probeer dop hou. Oppad op vakansie het ons 1400km aanmekaar gery, langs die pad het ek na die water in die kannetjie gekyk (omdat ons aan mekaar gery het het ek nie die radiator oop gemaak nie) en die kannetjie was baie ver oorvol. Die oggend na ons by ons bestemming aangekom het het ek in die radiator gekyk, hy het omtrend 1.5 liter water gevat om vol te word, maar die kannetjie was nog steeds oorvol.
Tydens ons vakansie het ons nooit lang tye gery nie en die water vlak het nooit verander nie.
Ons terug rit was in twee gedeel, eerste deel was 550km, die oggend na ons eerste gedeelte moes ek weer so 1 liter ingooi. Ons tweede gedeelte was 880km tot by ons huis, net toe ek in die garage intrek merk ek dat die tempratuur so by 3/4 is, ek het die voertuig onmidelik afgesluit, toe ek die sleepwa afhak merk ek dat die linker moderskerm nat is, en dit ruik na antifreeze. Ek het na die kannetjie gaan kyk omdat die voertuig nog warm was, en daar was niks antifreeze meer in die kannetjie nie. Ek het ook nou in die radiator gekyk en kan niks antifreeze sien nie, ek sal hom bietjie later opvul om te sien hoeveel hy nodig het om vol te word.
Ek het 'n nommer van Freek in Rietfontein gekry op 'n vorige Topic van 2009, ek sal hom in die oggend probeer kontak.
Na wat ek alles al kon lees vemoed ek die head is gekraak, die voertuig staan nou op 263000km.
As iemand vir my meer raad en advies het sal ek graag daarna luister.
Groete
Marinus