Hi almal
Ek het in April vir my 'n 2001 Gen 3 3.2 DI-D Auto met 204 000 km gekoop. Dit is 'n baie lekker voertuig maar ek moet sê ek mis my Gen 2 3500 Lwb nogal.
Ek het nou so 6000 km gedoen met die 3.2 en daar was geen probleme nie maar laas naweek het ek 'n ligte karavaan gesleep vanaf George na die Karoo Nationale Park op Beafortwest. Alles het reg geloop en ek was baie beindruk met die sleep vermoë van die Pajero maar toe begin die moeilikheid in Meirings Poort.
Ek het so 60 km/p/hr gery en dan skop die box terug na 2 de en die rev's loop in die rooi, dit het net gebeur as die voetuig ligies begin trek verder was daar geen probleem nie. Ek het by die laaste stop gestop voor jy die Poort uitgaan en toe ek weg trek het my Centre Diff lock ligie begin flash en my ABS ligie het gebrand. Ek het gestop en die voertuig af gesit en weer gestart en toe is alles reg vir 'n ruk. Na so 5 km het my Trans Temp ligie aan gekom en ek het gestop vir so 5 min en toe verder gery maar die ligie het bly aankom en ek moes 5 keer stop en wag langs die pad. Voor B/west het die ABS ligie ook weer aan gekom.
Die Sondag het ek terug gesleep maar in Tip Tronic en daar was geen probleem nie. Ek moet by sê dat ek toe ook teen 100/ 110 terug gesleep het en nie teen 120/ 130 soost toe ek oppad was nie.
By die huis gekom het ek die voertuig gevat dat die computer in geplug kan word en die volgende foute het op gekom.
Eerste dat die stop Light switch foutief is.
Tweede dat die input speed sensor foutief is.
Ons het die foute gekanseleer en ek het weer die karavaan gehaak en gaan toets teen die Outaniqa Pas. Nadat ek so tweekeer op en af teen die Pas gery het het die ABS en Centre Diff Lock ligie weer aan gekom. Wat ons ook op die computer toe ook op getel het is dat as ek die kar se ligte aansit met die karavaan gehaak die computer wys dat die briek lig brand maar tog brand die ligte nie. Ons het die foute wat presies dieselfde as die vorige keer weer gekanseleer en ek het toe weer die pas op gery en toe kom die Trans ligie weer aan en die box het gemeet 104 grade.
Nou volgens die mechanic wat saam met my was lê die probleem dat die box warm word dalk by die Stop Light Switch want soos hy aan my verduidelik gee die stop ligte 'n sein terug na die box as jy sou rem en ook omdat die Stop Light Switch ook eerste op die computer op kom.
Ek is nie baie skerp met die dinge nie maar sou graag wil hoor of daar wan julle is wat dalk meer inligting oor so iets het.
Ek moet ook by sê dat ek sien dat my Pajero se boonste agter ligte ook gekopel is en ek weet nie of dit dalk iets daarmee te doen kan hê nie.
Groete
Jakes
https://www.pajeroclub.co.za/forum/view ... 115#p132634ePajero wrote:When last was the transmission fluid changed?
After your escapades it will need replacing in any case.
I would start by doing a full transmission fluid change (4ePikanini did a write-up a while back).
Thanks for the reply's
The trans oil is clean and new, the previous owner did a complete trans overhall on the trans and also replaced the torque convertor for the same reason. The trans had done 10 000 km after the overhall.
If I understand the mech corect it sound like if the trans ECU get a signal from the stop lights switch and that could also be the cause of the problem because when you plug the comp in the first fault was Stop Light Switch and the second were Speed Input Sensor on the trans.
I dont know how much info the comp can give you about any mechanical problem in the box or can tell you if there are any slip on the clutches but the only faults that come up were the Stop Light Switch an the Trans Input Speed Sensor.
The trans oil is clean and new, the previous owner did a complete trans overhall on the trans and also replaced the torque convertor for the same reason. The trans had done 10 000 km after the overhall.
If I understand the mech corect it sound like if the trans ECU get a signal from the stop lights switch and that could also be the cause of the problem because when you plug the comp in the first fault was Stop Light Switch and the second were Speed Input Sensor on the trans.
I dont know how much info the comp can give you about any mechanical problem in the box or can tell you if there are any slip on the clutches but the only faults that come up were the Stop Light Switch an the Trans Input Speed Sensor.
The box is controlled in unison with the engine completely via electronics.
Dependant on the programming, there are enough variables for the ecu to determine, slip, speed, heat and faulty shifting. If those parameters are out of spec the ecu has the potential to pick up the problem but I have no knowledge of the programming on the ecu chips so I can't say for sure.
Dependant on the programming, there are enough variables for the ecu to determine, slip, speed, heat and faulty shifting. If those parameters are out of spec the ecu has the potential to pick up the problem but I have no knowledge of the programming on the ecu chips so I can't say for sure.
Jakes,
Maybe you shouls disconnect the top lights as I had some serious wiring defects on mine not done by myself must add.
So I just disconnected it to original setup to prevent ant problems as I read before that it can cuase problems.
Maybe you shouls disconnect the top lights as I had some serious wiring defects on mine not done by myself must add.
So I just disconnected it to original setup to prevent ant problems as I read before that it can cuase problems.
Ek het die boonste ligte ontkopel en was geskok toe ek eers sien hoe swak het die ou wie ook al dit was die drade gekopel het. Dit was nou regtig 'n backyard yob die ou het die onderste ligte se drade net skoon gemaak en toe somer speaker drade wat nog gelas was om gedraai en tape om gesit, die earth het hy some by die rerse getap.paw_by_paw wrote:Jakes,
Daar was geen ordenlike koneksies op die drade nie so ek hoop dit was die probleem maar sal laat weet sodra ek weer gesleep het.