Hi All
I'm about to fit airsprings at the rear on my Gen4 GLS.
I noticed there is a big stud protruding into the coil from above and now space for the inflater hoses to exit through the top of the coil mount.
What's to be done here or does the kit accommodate for these two issues, IOW does it have something at the top to protect the bellow and guide the inflater house out of harms way?
Where have you guys mounted the inflater points?
I thought of drilling into the bumper, but dont like drilling the plastics, maybe on two brackets either side of the tow hitch making use of the hitch bolts.
Hi nBosman,
Ek het "air springs" in my Pajero gepas en dit werk uitstekend. Indien jy nog nie jou "probleem" uitsorteer het nie, stel ek voor jy volg die roete wat ek gevolg het.
Die lugsakke word onderstebo in die coils geplaas met ander woorde met die aanvullings kleppe na onder. Die lugpypies word dan langs die skokbrekers se onderste monteerpunt gelei en deur die swaaiarms tot by die groot gat in die swaaiarm. Hierna word die pypies uit die swaaiarms geneem en saam met die rempypy na bo gelei. Hierna word hulle langs die "sub frame" na die middel van die motor gelei en dan na agter. Ek het "cable ties gebruik om die pypies mee vas te maak.
Die keuse of jy een of twee lugpunte gaan gebruik berus by jou. Saam met die lugsakke kry jy 'n plaatjie wat gebruik wordm die aanvullings Punt(te) op te monteer.
Ek maak gebruik van twee punte en het die plaatjie aan my sleepstang vasgemaak. El moet noem dat ek 'n skutplaat (bash plate) vanaf die agterse "sub frame" na die stamper het en die pypies loop tussen die plaat en die motor se bak waar dit redelik veilig is.
'n Paar punte om op te let wat ek met ongelukkige ondervinding geleer het:
a. Pasop vir die uitlaatpyp aan die linkerkant - indien die lugpypie daaraan raak, smelt dit.
b. Let daarop dat dielugpypies nie vasknyp wanneer die onderstel beweeg nie.
c. My lugsakke hou ek basies op 1 bar in die stad en blaas dit net harder wanneer ek gaan toer en die pajero swaargelaai is.
Groete, hoop dit help, Cloyd.
Ek het "air springs" in my Pajero gepas en dit werk uitstekend. Indien jy nog nie jou "probleem" uitsorteer het nie, stel ek voor jy volg die roete wat ek gevolg het.
Die lugsakke word onderstebo in die coils geplaas met ander woorde met die aanvullings kleppe na onder. Die lugpypies word dan langs die skokbrekers se onderste monteerpunt gelei en deur die swaaiarms tot by die groot gat in die swaaiarm. Hierna word die pypies uit die swaaiarms geneem en saam met die rempypy na bo gelei. Hierna word hulle langs die "sub frame" na die middel van die motor gelei en dan na agter. Ek het "cable ties gebruik om die pypies mee vas te maak.
Die keuse of jy een of twee lugpunte gaan gebruik berus by jou. Saam met die lugsakke kry jy 'n plaatjie wat gebruik wordm die aanvullings Punt(te) op te monteer.
Ek maak gebruik van twee punte en het die plaatjie aan my sleepstang vasgemaak. El moet noem dat ek 'n skutplaat (bash plate) vanaf die agterse "sub frame" na die stamper het en die pypies loop tussen die plaat en die motor se bak waar dit redelik veilig is.
'n Paar punte om op te let wat ek met ongelukkige ondervinding geleer het:
a. Pasop vir die uitlaatpyp aan die linkerkant - indien die lugpypie daaraan raak, smelt dit.
b. Let daarop dat dielugpypies nie vasknyp wanneer die onderstel beweeg nie.
c. My lugsakke hou ek basies op 1 bar in die stad en blaas dit net harder wanneer ek gaan toer en die pajero swaargelaai is.
Groete, hoop dit help, Cloyd.
Thks Cloyd
I got Cinderella's bum lift yesterday, cant wait to fit.
I see the kit comes with spacers to accomodate the bolt at the top, just need to get the sleeving to protect the lines.
The people at Airspringsupply company is really brilliant, this will be my 3rd vehicle I will be fitting belows to, and they are extremely helpfull, especially Adel
I got Cinderella's bum lift yesterday, cant wait to fit.
I see the kit comes with spacers to accomodate the bolt at the top, just need to get the sleeving to protect the lines.
The people at Airspringsupply company is really brilliant, this will be my 3rd vehicle I will be fitting belows to, and they are extremely helpfull, especially Adel
Hi
Fitted the belows this weekend.
I feel a bit disapointed as I expected more action from them. On my leave sprung vehicles the ass lifted alot when pumping the bellows, however the coils sprung Paj doesn't raise alot, any one else found this?
Fitted the belows this weekend.
I feel a bit disapointed as I expected more action from them. On my leave sprung vehicles the ass lifted alot when pumping the bellows, however the coils sprung Paj doesn't raise alot, any one else found this?
nBosman, The airsprings for the Pajero only prevents sag when the Pajero is loaded. If you want to go through the trouble follow my route. I replaced the Poly-something spacers with poly_something spacers that are about double in thickness. This gave my Pajero a slight lift.
I have been to Mabuasehube / Kalaghadi Park (April 2010) and a few months later to the Namib (Dec 2010) with these spacers fitted with no adverse effect.
A Poly-something factory in Pretoria West made the spacers for me. The cost about R350,00 for the set of 4 (four) and took about 4 days before I could pick them up . Do not ask........, I will be able to find the factory again but I do not have the name/ phone numbers.
Cloyd.
I have been to Mabuasehube / Kalaghadi Park (April 2010) and a few months later to the Namib (Dec 2010) with these spacers fitted with no adverse effect.
A Poly-something factory in Pretoria West made the spacers for me. The cost about R350,00 for the set of 4 (four) and took about 4 days before I could pick them up . Do not ask........, I will be able to find the factory again but I do not have the name/ phone numbers.
Cloyd.